iPhone 4G 功能率先睇 (獨家)           網友起底 陳巧文私人照三圍網上散播           《古靈精探B》 陳美詩雙乳動L           受不了AV女優蒼井空的誘惑           港女Ruby 大起底           自大港女Ruby笑會考監場老師英文差          

2010年4月21日 星期三

[惡搞影片] 自大港女Ruby笑會考監場老師英文差

[Ruby News] Funny teacher saying foul language lols


[RUBY NEWS] Funny teacher saying foul language lols (中文翻譯字幕)




[RUBY NEWS] Ruby News funny teacher saying foul language (中英文字幕)


[Ruby News] Funny teacher saying foul language lols (原片)


影片上傳者:RubyManT

Sorry for my poor English..
But I really want to 'Ass' why teacher's English will be so bad?
' 尸口巾ing ' the Exam, please put the label on the answer 'shit '
okay, now I'm going to ' sit ' up my bag bye
This's what the similar to the teacher said ! lol

影片上載日期:2010-04-19

From: Google頁庫存檔

Ruby,自稱Wuby,為一名2010年香港中學末代會考生,因上載自拍短片上YouTube批評會考考官而成名。但其後網民發現她出現在潔面品牌的雜誌廣告,令其他網民懷疑Ruby是曲線賣廣告成名。



短片及短片要點

o 當事人認為自己去了一個屬於「Primary School Students」的試場
o 當事人認為試場的考官「應該有一個 high 嘅 English level 囉」,當事人更對其忍笑的慘痛經歷表示不滿
o 當事人希望透過其英文短片向外國人展示香港人普遍的英文錯處,即「Common Mistick」
o 考官的錯處:
1. 「"sit up" your bag」
2. 「"answer shit"」
3. 「"diu-ling"」
4. 「"ass" question」
o 當事人向收看短片的外國觀眾教授粗口:「屌」一字
o 當事人再三強調其於試場的經歷「Willy Willy Willy Funny」



英文問題

該片段出現了多個英文文法及讀音問題,例如她說「talking the English」、「got into the hall of the school」等港式英語,而「Hello」、「Ruby」、「e」、「er」、「th」等音節則帶有很重的廣東口音。因此有大量網民稱她是「五十步笑百步」。


照片上載於當事人博客(2010年4月17日),串錯「birthday」及「true」二詞


事人YouTube頻道的自我介紹中,串錯「video」一詞


當事人2010年3月30日之博客,出現港式英語

Ruby 公開道歉



報章報道



末代會考女諷監場老師英文差 (頭條日報) 2010-04-23

近日網上流傳一段短片,一名末代會考少女自拍短片,說英語力數會考試場監考老師的英文發音不準(見圖),這段短片,長五分鐘。一名名為Ruby少女,穿著黑白色Low-cut,講述考完第一科會考後,感到試場內大部份人像小學生,又批評監考老師的英文發音不準,如老師叫考生把書包的拉鏈拉上,老師把「zip up your bag」說成「sit up your bag」。少女嘲諷老師是否想叫大家做sit up。

她又指,考場老師叫考生把名字寫在答題紙上,把答題紙英文「answer sheet」說成疑似英文粗口的「answer shit」,另外又把考試期間的英文「during the exam」說成「"dealing" the exam」。

不少網友認為Ruby態度囂張,以「港女」形容,網友「撒拉弗」認為,「佢根本執著緊口音問題」。rurikamiyake指出,「會考緊就努力溫書?仲咁多時間拍video……」。

狂炳考官Ruby短片瘋傳 (東方日報) 2010-04-24 / 寸考官英文差短片熱爆網 (太陽報) 2010-04-24

末代會考的點滴成為城中熱話,近日YouTube網站熱傳應屆會考生Ruby的自拍短片,五分鐘的片段內,她自言初到會考試場,發現不少考生行為表現猶如小學生,更大鬧試場考官英文差,又親自示範港式英文,把「During」(正當)讀成粗口諧音,片段在網上瘋傳,點擊率已逾四十多萬,非常驚人!Ruby更迅速被網友起底及惡搞。

加送

[RubyNews]--everyday 3steps to keep your skin perfect (露香肩)


[Ruby News]--Simple Summer Hairstyles 側辮 (露Bra帶)


網友教Ruby正確英文

English Teaching Material - Wuby 對所有會考生的鼓勵!




網友惡搞

港男RAP港女Ruby Remix (DJ WosliN ft. Ruby)


Produced by DJ WosliN
Lyrics by DJ WosliN
Remixd by DJ WosliN
Preformed by DJ WosliN

歌詞:

OPEN LETTER TO RUBY 唔知Ruby定Wuby
淨係知 你真係 冇得醫 check

最憎人博表現 你類型真係少見
係未咁大興趣表演 出尼比人對你小便
唔該出尼笑人前請好好照一照塊鏡
你知你青靚白淨仲覺得自己"省"鏡
可惜內心港女心態 認為自己係大晒
懶串出尼大嗌 D罪我耳朵受晒
知唔知自己把聲 實在係得人驚
講出口D英文一聽 嘩 大部分人都早走為精
五十步笑百步 係咪唔識尊師重道
教你都只係白做 可能有多人已為你嘔白泡
比人網上圍x 一眾高登網民恥笑
咪以為自己受害者 你受既害都係次要
只怪你一開始已打算比全世界知道
How pathetic you are 不如你反去深造
你或者會覺得 我實在太mean
但唔x醒你只會令自己冇面
無錯你確實已留comments道歉
但我覺得你想息事寧人所以先扮怯
首先我 save段片 都係想自我警戒
但見你收收埋埋 唔面對自己既壞
Repost段片唔奇怪 當然係學你話齋
And I want to share to the whole world
下次請三思三思 你令學生蒙羞
自己質素咁參差 唔該你早D抖
唔排除都有人 話我借事件上位
或者我做咁多野似Ruby得唔到獎勵
我到頭尼只係將內心金句講出尼
絕非不自量力倫為笑柄咁失禮
仲有笑人既人其實笑完可以算
你笑人人笑你只係惡性循環圓圈
有幾多笑到最後仍然係有個point
Kai子鬥kai子 I am so dispointed

RUBY remix. 仆街face


Ruby小姐原影片被網民嘲弄一番, 本人亦覺其內心,語文能力上有問題, 所以save起影片並望其他學生引以為鑑...粗口有失身份...

"尸口巾ing" hell....希望大家會記得國際語言既重要性, 學好英語...

你知做錯就好,,其實睇過你其他video有d都好有趣味性,, 你keep住做都會有人欣賞,,不過呢好似今次呢d咁既"eng uish" video呢就唔好再玩喇,, 學好英語吧,,起碼你比大多數香港人好了,,k 段片明天唔會再見到~

沒有留言:

張貼留言

Ratings and Recommendations

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails