iPhone 4G 功能率先睇 (獨家)           網友起底 陳巧文私人照三圍網上散播           《古靈精探B》 陳美詩雙乳動L           受不了AV女優蒼井空的誘惑           港女Ruby 大起底           自大港女Ruby笑會考監場老師英文差          

2009年7月2日 星期四

[時事新聞] TVB小花激到喊

七一遊行隊伍面對 TVB 喊口號 "無線新聞 是是但但"


七一遊行 無線新聞繼續是但


七一遊行隊伍 :「無線新聞 是是但但 」,「CCTVB」


七一遊行 抗議無綫線新聞片段



市民不滿 CCTVB,針對埋記者,激喊郭詠嘉。

TVB小花激到喊 (蘋果日報) 2009-07-03

市民不滿無綫新聞,令 TVB記者備受壓力,有新聞小花更激到喊。話說 7.1當日, TVB記者郭詠嘉在維園報道時企喺採訪車頂,以避免事旦男上鏡,唔少市民在旁冷嘲熱諷,甚至向佢舉中指,八方聽聞郭詠嘉情緒已頗為低落。

後來遊行隊伍去到政府總部,準備做現場直播,點知市民不滿 TVB聲音越來越烈,甚至針對埋記者,指住郭詠嘉講:「呢啲事事旦旦電視台,唔好做啦!」此言一出,郭詠嘉即時爆發,回敬一句:「我唔事事旦旦㗎!」之後終於崩潰淚灑當場,本來做直播都要押後,等佢平復心情才可出鏡。

一間新聞機構編輯方針,豈是個別記者可左右?八方都係做傳媒,對此好明白,觀眾睇唔過眼 CCTVB所為,向大老闆、負責人追究先啱數,何必為難前線記者?八方知道近期 TVB記者在街上做新聞時都被指指點點,新聞部話事人袁志偉就未必感受到群眾壓力嘞。

事旦男出招,連亞視都受牽連,事關唔少人模仿佢,趁記者做現場直播時博出鏡, 7.1遊行當日就有反禁煙人士在亞視記者身後搞搞震。

沒有留言:

張貼留言

Ratings and Recommendations

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails